Wednesday Jun 05, 2024
Måling av Kundetilfredshet: NPS-metodens Fordeler og Ulemper
Effektivt verktøy eller overforenklet måling?
Frode Stenstrøm dykker ned i temaet NPS i dagens episode av ProsessPodden. Han diskuterer fordeler og ulemper ved NPS sammen med Trond Gudbrandsen fra Leonberg og Tor Kristoffersen fra ProsessPilotene.
Episoden setter også søkelys på hvordan kundetilfredshet kan måles mer nøyaktig og brukes til å forbedre kundeopplevelser. De avslutter med å fortelle hvordan du kan komme igang med kundetilfredshetsmåling.
Kontakt info:
- Daglig leder i Leonberg: Trond Andreas Gudbrandsen
- Salgs og markedssjef: Tor Kristoffersen
- Programleder Frode Stenstrøm (LinkedIn)
Følg ProsessPilotenes YouTube kanal for mer relevante videoer
Musikk fra Royalty Free Music for Video Creators | Epidemic Sound
00:00 Introduksjon til kundeopplevelser og måling
02:45 Hva er NPS og hvordan brukes det?
07:55 Debatt: Fordeler og ulemper med NPS
24:21 Hvordan måle kundetilfredshet effektivt?
34:28 Hvordan komme igang med måling?
35:46 Oppsummering
Version: 20240731
Comments (0)
To leave or reply to comments, please download free Podbean or
No Comments
To leave or reply to comments,
please download free Podbean App.